Echipa Expert Travel este alaturi de tine

Dragi turisti, incep sa apara si vestile bune! Tot mai multe tari isi propun reinceperea activitatilor turistice, bineinteles, cu respectarea unor norme de siguranta in ceea ce priveste preventia raspandirii virusului, cu care de altfel am inceput sa ne obisnuim si activitatile noastre de zi cu zi.

Mai jos va propunem o serie de surse oficiale de unde va puteti informa cu privire la evolutia lucrurilor:

Alerte de calatorie: Ministerul Afacerilor Externe --> aici

Atentionari de calatorie in contextul actual: Ministerul Afacerilor Externeaici

Informatii oficiale despre situatia in tara: Ministerul Afacerilor Interne --> aici

Redeschiderea granitelor: Site Oficial UE --> aici

Recomandari pentru preventie: Ministerul Sanatatii --> aici

Noutati, comunicate si informatii despre masurile de siguranta

Incercam sa punem in timp real comunicatele si informatiile noi primite de la parteneri sau din surse oficiale cu privire la calatoriile in tara si strainatate, insa va rugam sa folositi si sursele oficiale!

Nou!❕ Asigurari de calatorie - acoperire COVID-19 ✔👍

 

 

Text alternativ

 

Recunoaștem! Suntem mereu cu gândul la vacanțe! 😀 Și pentru că momentul nostru preferat este acela în care planificăm o nouă călătorie pentru tine, îți prezentăm gama de produse pentru asigurarea sejurului tău, care sperăm că te va ajuta în decizia ta. Partenerii noștri, Mondial Assistance, au inclus în condițiile generale de asigurare și acoperirea COVID-19, atât pentru asigurarea medicală de călătorie cât și pentru asigurarea storno. Călătorește fără griji cu EXPERT TRAVEL și Mondial Assistance!

de la 30 lei/pers

Asigurare medicală Storno

de la 37 lei/pers

Asigurare medicală Clasic

de la 73 lei/pers

Asigurare medicală Premium

de la 81 lei/pers

Asigurare medicală Travel

 

Vezi care sunt noile condiții de asigurare, în contextul COVID-19

 

 Solicita acum Oferta »

Detalii şi rezervări la 031 438 7321 0362.404.606 sau asistenta@experttravel.ro.

pentru calatorii in Grecia

Actualizare 11.08.2020

Image

 

Dragi turisti,

 

Va reamintim conditiile de calatorie in Grecia solicitate de statul elen.

Va rugam insistent sa va informati  despre aceste conditii, nerespectarea lor va duce la refuzul imbarcarii de catre compania aeriana.

Prezentarea unui test molecular negativ pentru infectia cu COVID-19, prelevat cu maximum 72 ore inainte de momentul intrarii pe teritoriul Greciei. Testele trebuie efectuate in laboratoare acreditate, iar certificatele trebuie sa fie prezentate în limba engleza si sa contina numele și prenumele persoanei testate, precum si seria si numarul cartii de identitate sau ale pasaportului persoanei respective.

Completarea formularului electronic PLF (https://travel.gov.gr/#/) cu cel putin 24 de ore anterior momentului intrarii pe teritoriul Greciei.

 

NOU!Copiii sub 10 ani nu trebuie sa mai faca testul pentru COVID 19!

 

pentru calatorii in Antalya

Actualizare 24.08.2020

Măsuri de siguranţă

 

Ȋn ceea ce priveşte siguranţa destinaţiei Antalya, vă anunţăm că din informaţiile primite de la colegii noştri din Antalya, activităţile turistice se desfăşoară ȋn mod normal şi nu există constrângeri pentru turişti. Protocolul aplicat călătorilor care sosesc ȋn Turcia este unul simplificat:

 

  • Se va lua temperatura călătorilor prin camerele termice amplasate ȋn aeroport.
  • În caz de temperatură peste 37.3°C, călătorii vor fi testați PCR gratuit la aeroport.
  • Dacă testul COVID-19 va avea rezultate pozitive, călătorul va fi dus la spital. După examinarea medicală, călătorul va fi plasat în carantină timp de 14 zile, fie la spital dacă starea de sănătate o impune, fie ȋn camera sa din hotelul rezervat.
  • Ministerul Sănătății din Turcia va acoperi integral costurile tratamentului şi a medicaţiei turiștilor care au fost depistaţi pozitiv cu COVID-19.
  • Dacă perioada de carantină depășește data rezervării, taxa de cazare va fi suportată de către turist, ȋn cuantumul achitat iniţial pentru cazare.
  • Persoanele ȋnsoţitoare care împart aceeași cameră cu persoană depistată pozitiv COVID-19, vor fi supuse de asemenea unui examen medical gratuit și se vor aplica aceleași proceduri dacă va fi cazul.

Este obligatorie completarea “Formularului pentru Pasageri” înainte de a intra in Turcia. 

Pentru descarcarea formularului, accesati link-ul de mai jos. Va rugam sa informati turistii sa se prezinte la check-in cu formularul deja completat. In aeronava, echipajul de cabina va colecta aceste formulare urmand sa le predea agentului de handling la sosirea pe Aeroportul din Antalya.

Turistii care se vor deplasa in afara resorturilor sunt obligati sa poarte masca de protectie. Nepurtarea mastii in afara resorturilor se sanctioneaza conform legii.

ATENTIE! Incepand cu data de 24.08.2020, aeroportul din Antalya a impus o noua regula:

Pasagerii pot calatori doar cu bagaj de cala, bagajul de mana fiind interzis.

Sigurele obiecte acceptate ca bagaj de mana sunt: geanta mica de dama, portofel, hrana pentru bebelusi. 

 

Mai multe informatii despre masurile luate pe aeroportul din Antalya regasiti >> aici

Formularul in puteti descarca de >> aici

Intrebari frecvente si masuri generale anti Covid luate de autoritatile din TURCIA in anul 2020

(masuri ce pot suferi modificari, in functie de deciziile statului turc si particularitatile fiecarui hotel in parte)

 

 MASURI GENERALE IN INCINTA HOTELURILOR:

·        In anumite hoteluri se vor implementa masuri precum check-inul electronic sau contactless

·        Toate cardurile de acces in camere/cheile vor fi dezinfectate

·        Orele pentru check-in si check-out s-ar putea modifica (check-out pana in ora 11:00, check-in dupa ora 15:00), astfel incat personalul hotelurilor sa aiba suficient timp pentru igienizarea corecta a camerelor

·        Oaspeții vor fi termoscanati de fiecare dată când intră în hotel.

·        Sunt amplasate marcaje de podea sunt plasate pentru a menține distanțarea fizică.

·        Dusul nu este permis în sala de sport / fitness.

·        Utilizarea serviciilor de jacuzzi, saună, aburi și masaj este suspendată. Utilizarea dusurilor in zona salilor de fitness nu este permisa

·        Sezlongurile sunt amplasate la 1.5 m unul de altul. Prosoapele de plajă și piscină sunt livrate sigilat.

·        Activitățile de agrement pe plaja și la piscine sunt reduse.

·        Cazinourile din interiorul hotelurilor au permisiunea sa functioneze la maxim 50% din capacitatea lor totală, menținând regulat dezinfectarea zonei și a tuturor punctelor de atingere, oferind echipament de protecție personală, iar oaspeții trebuie sa asigurare distanțarea fizica

·        *** in functie de situatia epidemiologica, anumite facilitati si servicii sa fie restrictionate, particularizat, la fievcare hotel in parte.

  MASURI GENERALE IN IN CADRULRESTAURANTELOR:

  • Accesul in restaurant se va efectua cu rezervare anticipata (prin aplicații electronice, telefon, sau alte mijloace).
  • La intrarea in restaurant fiecare turist va fi termoscanat.
  • Plata cu cardul este încurajata, in detrimentul platii cash, acolo unde este cazul.
  • Servirea tip „Open Buffet” nu este permisa, Servirea se va efectua numai de către personalul de specialitate care va purta obligatoriu echipament de protectie sanitara, masca si manusi de unica folosinta. Scopul principal este acela de a se evita contactul clientilor cu mancarea si ustensilele de servire
  • Distanta dintre mese din cadrul restaurantelor este de 2m, scaunele fiind pozitionate la distanta minima de 1 m fata de scaunul mesei vecine. Nmarul maxim d epersoane permis la aceeasi masa este de 6. 
  • Zonele special amenajate pentru copii, din cadrul restaurantelor,  sunt închise.

MASURI GENERALE IN PRIVINTA CURATENIEI:

  • Se va acorda o atentie deosebita igienizarii spatiilor comune (manere, butoane, lifturi, etc)
  • Se va face o curatenie temeinica in camere intre sejururile oaspetilor, se vor dezinfecta si aerisi camerele
  • Se vor asigura materiale de protectie pentru personalul care efectueaza activitatile de menaj in camere (manusi, masti, halat impermeabil de unica folosinta, etc)
  • Suprafetele din material textil (ex.tapiteria mobilierului) vor trebui curatate cu aparat de abur cu temperatura >70 grade
  • Pentru a evita contactul intre personalul hotelier si clienti, se va reduce frecventa schimbarii cearceafurilor si prosoapelor in camera si se va efectua numai la cererea  oaspetilor. Din acelasi motiv, curatarea frecventa a camerelor in timpul sejurului trebuie evitata pentru a reduce contactul cu oaspetii hotelului si pentru a preveni o eventuala raspandire a virusului. Curatenia va fi efectuata la cererea turistului

Ce se intampla daca turistii vor prezenta simptome de covid in timpul vacantei

  • fiecare hotel va avea un doctor propriu sau un doctor colaborator care va decide asupra masurilor ce se impun
  • orice suspiciune se va testa, iar doctorul va decide masurile care se impun
  • Turistii romani care vor fi depistati pozitiv cu COVID19, pe parcursul sejurului in Antalya au urmatoarele optiuni:

1.      Cazuri asimptomatici sau simptome usoare – carantina in camerele special amenajate din fiecare hotel.

2.      Cazuri care necesita spitalizare:

-         In spitalele de stat, pe baza asigurarii private de calatorie (MONDIAL) – extrem de recomandata pentru toate calatoriile in strainatate in aceasta perioada

-         In spitalele private, pe baza asigurarii PRIVATE turcesti, care se poate incheia pe urmatorul site www.covidinsurance4turkey.com. Asigurarea finalizeaza si se achita online.

 

 

pentru calatorii in Tunisia

Actualizare 31.07.2020

COMUNICAT DE PRESA - 1.jpg

pentru calatorii in Spania

 Actualizare 14.08.2020

IMPORTANT:

Pentru turistii din ROMANIA care vor calatori in SPANIA , sunt cateva reguli obligatorii impuse de catre guvernul spaniol care trebuie respectate:

1.    Completarea unui FORMULAR pe link-ul: www.spth.gob.es 

2.    Turistii trebuie sa foloseasca o masca medicala la bordul aeronavei (nu sunt acceptate mastile confectionate din diverse materiale sau esarfele). Nu se ofera servicii la bord (catering)

3.     Purtarea mastii in Insulele Baleare este obligatorie, atat in spatiile inchise cat si in aer liber.

 

pentru calatorii in Croatia

 Actualizare 20.08.2020
 
IMPORTANT!

Măsuri aplicabile începând cu data de 1 iulie 2020 pentru călătoria în CROATIA: Conform deciziei Autorității Naționale de Protecție Civilă, începând cu 1 iulie 2020, intrarea în Republica Croația este permisă, fără restricții, cetățenilor statelor membre UE, inclusiv cetățeni români, statelor Schengen, statelor Schengen asociate și membrilor familiilor acestora, cetățenilor țărilor terțe care sunt rezidenți pe termen lung în conformitate cu Directiva 2003/109/CE, persoanelor care au dreptul de ședere în conformitate cu alte directive ale UE sau legislația națională sau care au vize naționale pe termen lung. Aceste persoane nu mai sunt obligate să intre în autoizolare.
Pentru persoanele sus menționate nu există obligativitatea prezentării unui test PCR pentru COVID-19. Pentru a reduce timpii de așteptare la punctele de frontieră, cetățenilor străini le este recomandat să acceseze website-ul entercroatia.mup.hr și să completeze chestionarul privind intrarea lor în Croația. 


pentru calatorii in Malta

 Actualizare 21.08.2020

Incepand de astazi, 21 august 2020, calatorii care vin din Romania trebuie sa prezinte un test COVID-19 negativ facut in ultimele 72 ore. Daca nu il pot prezenta, vor trebui sa-l faca pe loc in aeroport, sau sa intre in izolare timp de 14 zile.

Dupa cum deja stiti in urma Ordonantei 42/17.08.2020, zborurile intre Romania si Malta sunt interzise si toti calatorii care vin din Malta in Romania trebuie sa se auto-izoleze pentru 14 zile.

 
Conform acesteia, in clipa de fata, intr-adevar zborurile catre Malta sunt anulate, insa fara a fi comunicat un orizont de timp clar specificat. 
 
Aceasta masura comunicata in Ordonanta 42/17.08.2020 vizeaza STRICT momentul actual.
Inca nu se stie NIMIC despre cum va evolua situatia ulterior.
 
 

 

pentru calatorii in Madeira

 Actualizare 20.08.2020
 
 

Atentie!

Toti cetatenii romani care calatoresc in Madeira in scop turistic, sunt obligati sa prezinte un test molecular cu rezultat negativ privind infectia cu COVID-19, prelevat cu maximum 72 de ore inainte de calatorie.

Testele trebuie efectuate in laboratoare acreditate, iar certificatele trebuie sa fie emise in limba engleza si sa contina numele și prenumele persoanei testate, precum si seria si numarul cartii de identitate sau ale pasaportului persoanei respective.

Cu 12 pana la 48 de ore inainte de calatorie, turistii vor completa un chestionar epidemiologic. 


pentru calatorii in Egipt

 Actualizare 07.09.2020
NOI informatii despre calatoriile in EGIPT

                                        

 



Incepand cu 01.09.2020 toti turistii care calatoresc in Egipt sunt obligati sa prezinte un un test molecular cu rezultat negativ privind infectia cu SARS-COV2, prelevat cu maxim 72 de ore inainte de intrarea pe teritoriul egiptean!

IMPORTANT! Copiii sub 6 ani sunt scutiti de la efectuarea testului pentru COVID 19!

Testele trebuie efectuate in laboratoare acreditate, iar certificatele trebuie sa fie emise in limba engleza si sa contina numele si prenumele persoanei testate, precum si seria si numarul pasaportului calatorului!

Certificatul emis in urma efectuarii testului pentru COVID-19 va fi acceptat DOAR daca indeplineste conditiile de mai jos:

• Contine data si ora efectuarii testului. (Atentie! Aceasta este data de la care se vor contoriza cele 72 de ore)
• Trebuie sa fie eliberat de un laborator acreditat si autorizat si sa contina stampila laboratorului. (Atentie! Certificatul nu trebuie sa prezinte urme de razuire, stergere sau adaugare)
• Sa fie indicat tipul probei recoltate pentru analiza
• Sa fie mentionat ca testul este unul de tip RT - PCR

ATENTIE!

Companiile Aeriene vor refuza imbarcarea tuturor turistilor (straini sau egipteni) care nu prezinta certificatul cu rezultatul negativ pentru COVID 19!

 

Bine de stiut!
Toate Hotelurile deschise in aceasta perioada au fost nevoite sa procure certificate de Covid 19 (Hygiene Saftey Certificate) - dovada ca toate masurile pentru protejarea sanatatii turistilor au fost respectate.

Vezi Ofertele Disponibile pe site >>

 

🤷‍♀️ De ce ai alege sa mergi in Egipt 

🌞 Temperaturi ideale de plaja tot timpul anului

🌊 Recif de corali spectaculos si fauna bogata a Marii Rosii

🤿 Ideal pentru amatorilor de snorkeling si scufundari

🏄‍♂️ Sporturi acvatice

🏆 Patrimoniu cultural si istoric foarte bogat

👨‍👩‍👧‍👦 Ideala pentru familiile cu copii

⬇️ Evolutia cazurilor de Covid 19 este pe un trend descendent, inca de la sfarsitul lunii iunie.
👐 Avantaj pentru turisti: vor avea siguranta ca turistii aflati cu ei in avion nu sunt infectati cu noul coronavirus deoarece toate persoanele trebuie sa prezinte un test PCR negativ prelevat cu 72 de ore inainte de plecare.
✔️ 
Polita de asigurare care acopera cazuri Covid 19, necesara celor care doresc sa calatoreasca in Egipt, este deja inclusa in unele pachete!


Conform informatiilor afisate pe site-ul Ambasadei Romaniei in Republica Araba Egipt (https://cairo.mae.ro), începând cu 1 septembrie 2020, autoritățile de la Cairo au actualizat cerințele pentru intrarea în Egipt.

Potrivit acestora, toți pasagerii curselor aeriene care intră în Egipt, prin orice aeroport (inclusiv Hurghada) trebuie să prezinte un test negativ PCR de Coronavirus, efectuat cu maxim 72h înainte de călătorie.

 

Turistii care nu detin un rezultat negativ al testului PCR, efectuat cu 72h inainte de calatori in Egipt, au posibilitatea de a efectua testul pe aeroportul din Hurghada. Costul este de 30 usd/pax si nu este obligatoriu pentru copiii pana la 6 ani. Pentru ca exista posibilitatea de a se crea aglomeratie in aeroport si timpi de asteptare, va recomandam efectuarea testului cu cele 72h inainte de plecare.

 

Prezentarea acestui test nu exclude obligatia de completare a declaratiei pentru intrarea in Egipt, existenta anterior. 

 

Dupa testare, turistii sunt obligati sa intre in izolare 12 h / 24 h in hotelul ales, pana la primirea rezultatului. In cazul in care un turist este depistat pozitiv, acesta va sta 14 zile in carantina in hotel iar costurile cazarii si intoarcerii vor fi suportate fie de clienti fie de compania de asigurari.

Astfel, recomandam incheierea unei asigurari de calatorie ce include si situatiile de COVID.

 

Odata cu implementarea acestei masuri, excursiile la Cairo si Luxor vor putea fi efectuate in conditii normale.

 

Nu uitati ca pana la 31.10.2020 turistii nu mai achita taxa de viza in valoare de 25 usd/pers.

 

 

Ambasada subliniază necesitatea cunoașterii condițiilor de intrare în Egipt de către toți cetățenii români care călătoresc spre această destinație și conformarea la regulile și normele stabilite de către autoritățile de la Cairo.

 

Testele trebuie efectuate in laboratoare acreditate, iar certificatele trebuie sa fie emise in limba engleza, sa contina numele și prenumele persoanei testate, precum si seria si numarul cartii de identitate sau ale pasaportului persoanei respective.

 

 

Conform noilor masuri impuse de Republica Araba Egipt, se solicita pentru fiecare pasager urmatoarele date personale: nume complet, serie si numar pasaport. Avem rugamintea ca pentru fiecare rezervare existenta sau viitoare sa introduceti OBLIGATORIU in sistem datele solicitate. 
 

pentru calatorii in Egipt

 Actualizare 07.09.2020
NOI informatii despre calatoriile in EGIPT

                                        

 



Incepand cu 01.09.2020 toti turistii care calatoresc in Egipt sunt obligati sa prezinte un un test molecular cu rezultat negativ privind infectia cu SARS-COV2, prelevat cu maxim 72 de ore inainte de intrarea pe teritoriul egiptean!

IMPORTANT! Copiii sub 6 ani sunt scutiti de la efectuarea testului pentru COVID 19!

Testele trebuie efectuate in laboratoare acreditate, iar certificatele trebuie sa fie emise in limba engleza si sa contina numele si prenumele persoanei testate, precum si seria si numarul pasaportului calatorului!

Certificatul emis in urma efectuarii testului pentru COVID-19 va fi acceptat DOAR daca indeplineste conditiile de mai jos:

• Contine data si ora efectuarii testului. (Atentie! Aceasta este data de la care se vor contoriza cele 72 de ore)
• Trebuie sa fie eliberat de un laborator acreditat si autorizat si sa contina stampila laboratorului. (Atentie! Certificatul nu trebuie sa prezinte urme de razuire, stergere sau adaugare)
• Sa fie indicat tipul probei recoltate pentru analiza
• Sa fie mentionat ca testul este unul de tip RT - PCR

ATENTIE!

Companiile Aeriene vor refuza imbarcarea tuturor turistilor (straini sau egipteni) care nu prezinta certificatul cu rezultatul negativ pentru COVID 19!

 

Bine de stiut!
Toate Hotelurile deschise in aceasta perioada au fost nevoite sa procure certificate de Covid 19 (Hygiene Saftey Certificate) - dovada ca toate masurile pentru protejarea sanatatii turistilor au fost respectate.

Vezi Ofertele Disponibile pe site >>

 

🤷‍♀️ De ce ai alege sa mergi in Egipt 

🌞 Temperaturi ideale de plaja tot timpul anului

🌊 Recif de corali spectaculos si fauna bogata a Marii Rosii

🤿 Ideal pentru amatorilor de snorkeling si scufundari

🏄‍♂️ Sporturi acvatice

🏆 Patrimoniu cultural si istoric foarte bogat

👨‍👩‍👧‍👦 Ideala pentru familiile cu copii

⬇️ Evolutia cazurilor de Covid 19 este pe un trend descendent, inca de la sfarsitul lunii iunie.
👐 Avantaj pentru turisti: vor avea siguranta ca turistii aflati cu ei in avion nu sunt infectati cu noul coronavirus deoarece toate persoanele trebuie sa prezinte un test PCR negativ prelevat cu 72 de ore inainte de plecare.
✔️ 
Polita de asigurare care acopera cazuri Covid 19, necesara celor care doresc sa calatoreasca in Egipt, este deja inclusa in unele pachete!


Conform informatiilor afisate pe site-ul Ambasadei Romaniei in Republica Araba Egipt (https://cairo.mae.ro), începând cu 1 septembrie 2020, autoritățile de la Cairo au actualizat cerințele pentru intrarea în Egipt.

Potrivit acestora, toți pasagerii curselor aeriene care intră în Egipt, prin orice aeroport (inclusiv Hurghada) trebuie să prezinte un test negativ PCR de Coronavirus, efectuat cu maxim 72h înainte de călătorie.

 

Turistii care nu detin un rezultat negativ al testului PCR, efectuat cu 72h inainte de calatori in Egipt, au posibilitatea de a efectua testul pe aeroportul din Hurghada. Costul este de 30 usd/pax si nu este obligatoriu pentru copiii pana la 6 ani. Pentru ca exista posibilitatea de a se crea aglomeratie in aeroport si timpi de asteptare, va recomandam efectuarea testului cu cele 72h inainte de plecare.

 

Prezentarea acestui test nu exclude obligatia de completare a declaratiei pentru intrarea in Egipt, existenta anterior. 

 

Dupa testare, turistii sunt obligati sa intre in izolare 12 h / 24 h in hotelul ales, pana la primirea rezultatului. In cazul in care un turist este depistat pozitiv, acesta va sta 14 zile in carantina in hotel iar costurile cazarii si intoarcerii vor fi suportate fie de clienti fie de compania de asigurari.

Astfel, recomandam incheierea unei asigurari de calatorie ce include si situatiile de COVID.

 

Odata cu implementarea acestei masuri, excursiile la Cairo si Luxor vor putea fi efectuate in conditii normale.

 

Nu uitati ca pana la 31.10.2020 turistii nu mai achita taxa de viza in valoare de 25 usd/pers.

 

 

Ambasada subliniază necesitatea cunoașterii condițiilor de intrare în Egipt de către toți cetățenii români care călătoresc spre această destinație și conformarea la regulile și normele stabilite de către autoritățile de la Cairo.

 

Testele trebuie efectuate in laboratoare acreditate, iar certificatele trebuie sa fie emise in limba engleza, sa contina numele și prenumele persoanei testate, precum si seria si numarul cartii de identitate sau ale pasaportului persoanei respective.

 

 

Conform noilor masuri impuse de Republica Araba Egipt, se solicita pentru fiecare pasager urmatoarele date personale: nume complet, serie si numar pasaport. Avem rugamintea ca pentru fiecare rezervare existenta sau viitoare sa introduceti OBLIGATORIU in sistem datele solicitate. 
 

pentru calatorii in Emiratele Arabe Unite

 Actualizare 05.10.2020
 

Image

 

 

Documente necesare calatoriei in Emiratele Arabe Unite pentru cetatenii romani: pasaport simplu electronic valabil cel putin 6 luni de la incheierea calatoriei. Nu se poate calatori in Emiratele Arabe Unite cu pasaport temporar.
Intrarea cetățenilor străini, în scop turistic, este permisă doar în Emiratul Dubai;
• Începând cu data de 1 august 2020, este obligatoriu testul molecular tip PCR efectuat înainte de călătorie cu maxim 96 ore atât pentru intrarea în Emiratele Arabe Unite, cât şi la plecarea din acest stat. Aşadar, turiştii trebuie să efectueze în total 2 teste de tip PCR pentru călătoria în Dubai. Rezultatul testului trebuie să fie prezentat în format tipărit, în limba engleză. Nu sunt acceptate rezultatele prezentate pe telefoane mobile sau alte dispozitive. Pentru testul PCR necesar intoarcerii in Romania, compania Fly Dubai a incheiat parteneriate cu doua centre medicale din Dubai cu tarife speciale (150 - 180 AED/ test). Pentru a beneficia de aceste tarife speciale, pasagerii trebuie sa prezinte o copie a biletului de avion Fly Dubai alaturi de copia pasaportului.
• Autoritățile medicale din Emiratele Arabe Unite pot solicita reexaminarea călătorilor la sosire, dacă consideră necesar.
Copiii sub 12 ani sunt exceptaţi de la efectuarea testului molecular negativ (tip PCR).
• Turiștii care se deplasează pe cale aeriană spre Dubai trebuie să se asigure că îndeplinesc toate cerințele pentru intrarea în Emiratele Arabe Unite, să dețină asigurare medicală internațională care să acopere şi costurile tratării COVID-19 și să completeze o declarație de sănătate, la sosirea aeroportul din Emiratele Arabe Unite.
• Este obligatorie descărcarea, pe un smartphone, a aplicației de monitorizare a traseului (COVID-19 DXB) și completarea datelor personale, deoarece facilitează coordonarea și comunicarea ușoară cu autoritățile din domeniul sănătății, în cazul în care apar simptome COVID-19.

Împreună vom reuși să facem față tuturor provocărilor acestui sezon.

Succes în continuare!

 

 
INFORMATII DE CALATORIE IN EMIRATELE ARABE UNITE Conform noilor directive emise de Guvernul din EAU, au fost actualizate conditiile de calatorie incepand cu 01 August 2020, astfel:
1. Toți pasagerii care calatoresc in Dubai, inclusiv cei care se afla in tranzit, sunt obligati sa prezinte un test molecular cu rezultat negativ privind infectia cu COVID-19, prelevat cu maximum 96 de ore inainte de intrarea in tara
2. Copiii cu varsta sub 12 ani și persoanele cu dizabilitati moderate si severe vor fi scutite de la cerinta testului, care are valabilitate de 96 de ore de la data testarii.
3. Guvernul EAU a realizat o lista a laboratoarelor aprobate pentru efectuarea testelor si emiterea certificatelor din mai multe tari. Faceți click AICI pentru a vizualiza lista laboratoarelor desemnate.
4. Pasagerii pot prezenta certificatul fie in format tiparit fie in format electronic pe telefon. Daca certificatul este emis in alta limba decat engleza sau araba, atunci autoritatile locale trebuie sa verifice validitatea acestuia inainte de acceptarea lui.
5. Toti pasagerii care calatoresc in Dubai, inclusiv cei aflati in tranzit, trebuie sa completeze Declaratia de Sanatate de AICI si sa o predea personalului de la check-in.
6. Toti pasagerii care intra în Dubai vor trebui, de asemenea, sa completeze Formularul de angajare la carantina disponibil AICI , care va fi furnizat la bordul avionului daca Dubai este destinația lor finala. Acest formular va fi predat personalului Autoritatii de Sanatate din Dubai la sosire.

Intrebari frecvente in aceasta perioada

Stim ca e o perioada de incertitudine care ne macina pe toti, de aceea venim in intampinarea dumneavoastra cu raspunsuri la cateva dintre cele mai frecvente intrebari:

1. In ce conditii pot anula vacanta?

Pentru inceput iti recomandam sa ai rabdare. Intelegem ingrijrarea care iti da tarcoale, insa noi avem grija de fiecare rezervare. Multe rezervari sunt inca sub incidenta clauzelor contractuale, astfel ca in cazul anularii lor riscam penalizari din partea furnizorilor, care pot fi chiar de 100%, avansul initial pierzandu-se de cele mai multe ori. In cazul in care data plecarii se apropie (în următoarele 14 zile) si incertitudianea exista incă, încercăm reprogramarea acesteia fără costuri suplimentare, insa chiar si reprogramarile pot genera costuri suplimentare.

 
2. Cand si cum îmi pot primi banii înapoi?
Actualmente sunt si situatii prevazute in lege pentru care agentia touroperatoare este obligata sa restituie toti banii clientilor, insa fiecare caz este tratat separat in functie de mai multe circumstante. Acum, in situatia exceptionala in care ne regasim, restituirea integrala a sumelor pune o imensa presiune pe agentii. Sumele incasate au fost deja transferate spre furnizori, iar sansele de recuperare in aceasta perioada sunt minime. Solicitarea sumelor integrale in multe cazuri implica o procedura internationala, de lunga durata care nu ar avantaja pe nimeni. Din acest motiv recomandam reprogramarea sau pastrarea sumei achitate ca si avans pentru servicii viitoare, in functie de propunerile primite de la agentiile touroperatoare
 
3. Cum imi pot reprograma vacanta?
Trimite e-mail agentului Expert Travel care se ocupă de rezervarea ta și oferă-i informațiile necesare privind dorinta ta de reprogramare. Nu uita te rog sa mentionezi titularul de contract sau nr facturii sau al contractului. El va discuta cu furnizorii sau agentia organizatoare care se ocupa de rezervarea ta și îți va transmite opțiunile pe care acestea le oferă în situația dată. Chiar dacă modificările de perioadă ar putea genera costuri suplimentare, vom face tot posibilul ca acestea să fie gratis sau cât mai mici pentru tine, negociind cu furnizorii. Comunicarea este foarte importantă pentru noi!
 
4. Mai trebuie achitata diferenta de plata conform scadentelor?
Perioada prin care trecem este una cu multe obstacole, intelegem perfect scepticismul tau, insa te informăm, că neplata la data scadentă poate atrage după sine penalizări din partea furnizorilor, independente de noi. În lipsa plății facute la timp, furnizorii pot anula rezervările sau pot majora tarifele, dacă oferta s-a încadrat în una din categoriile speciale (Early Booking).  De asemenea suma deja transmisa catre ei o pot retine. Pentru a nu exista neplaceri ulterioare, intreaba-ti agentul cu privire la termenele de plata. Acesta va discuta cu furnizorul si unde este posibil va obtine o amanare.
 

Echipa Expert Travel este in permanenta alaturi de tine, permanent conectata si pregatita sa faca fata acestei situatii. Gestionarea solicitarilor de anulare, modificare sau rezervari noi, se va face prioritizand plecarile cu datele cele mai apropiate, in limita disponibilului de resurse umane si a raspunsurilor primite de la furnizorii nostrii.

Va multumim pentru toata increderea si cooperarea oferita si va asteptam din nou in vacanta!

Verifica cele mai noi super oferte, last minute, early booking, locuri limitate etc

Verifica acum ofertele speciale si cere direct ce te intereseaza, echipa noastra iti sta la dispozitie pentru orice tip de vacanta te-ar interesa

powered by Q Travel Cloud, un produs Acqua Development. Toate drepturile rezervate | 2020