CITY BREAK MARID

14.10- 17.10.2024

Transportation
Period 14.10-17.10.2024

 

HALA MADRID!!!

CITY BREAK MADRID - SPANIA

14 - 17 octombrie 2024

    ,,Del Madrid al cielo”- aceasta este descrierea pe care o fac madrilenii oraşului lor de suflet: doar cerul este mai frumos decât  Madridul. Vă invităm ȋntr-un tur scurt, dar intens, ȋn frumoasa capitală iberică.  Descoperă istoria, arta,  gastronomia şi tradiţiile locului.

 

Ziua 1. 14 octombrie. Luni. CLUJ NAPOCA – MADRID

  Ȋntâlnire ȋn aeroport cu ghidul ȋnsoţitor la ora 15:00,  pentru zborul către Madrid de la ora 16:50. Sosire ȋn Madrid la ora 19:45.  Transfer şi cazare la Hotel Easy Centro Madrid.

Ziua 2. 15 octombrie. Marţi. MADRID – ORAŞUL MONUMENTAL  

Mic dejun. Din Piaţa Cibelles, unde madrilenii se ȋntâlnesc pentru a serba marile victorii ale echipei Real Madrid sau alte evenimente majore ale oraşului, ȋncepem turul pietonal prin centrul istoric al Madridului. Prin Calle Alcala urcăm pe bulevardul Gran Via,  admirând atmosfera vibrantă şi arhitectura minunată a uneia dintre cele mai prestigioase străzi din oraș, cu celebrele şi luxoasele magazine, clădiri emblematice, teatre şi cinematografe. Admirăm clădirile Insitutului Cervantes, Băncii Spaniei, Metropolis, Muzeului ceasurilor Grassy,  edificiului Carrion, Telefonica, Teatrului Lope de Vega etc. Grand Via se termină ȋn Piaţa Spaniei. Aici se află unul dintre cele emblematice monumente din Madrid, în cinstea lui Miguel de Cervantes, avându-i ca protagoniști pe Don Quijote și Sancho Panza. Aflăm istoria  pieţei şi rolul său ȋn geografia oraşului, apoi facem o scurtă pauză pentru un sandviş (bocadillo) de jamon iberico,  renumit pentru Madrid, sau alte gustări de tip tapas.  Ne ȋndreptăm spre Palatul Regal din Madrid, reşedinţa regilor spanioli de peste 250 de ani (vizită interioară ghidată). Ȋn faţa Palatului Regal se află Piaţa Oriente,  unde sunt expuse statui ce ȋnfăţişează regine ale Spaniei. Alăturat palatului este Catedrala Regală Almudena - sediul Arhiepiscopiei Romano-Catolice din Madrid. Catedrala a fost sfințită de Papa Ioan Paul al II-lea în 1993, aici având loc căsătoria Regelui Felipe al VI-lea, pe atunci prinț moștenitor, cu Letizia Ortiz Rocasolano. (vizită interioară)

Ne ȋndreptăm spre Piaţa Mayor. Trecem pe lângă: monumentul dedicat victimelor atacului suferit de regele Alfonso al XIII-lea la 31 mai 1906, statuia lui Alvaro de Bazan, Biserica forţelor armate şi ajungem la piaţa de legume şi fructe Mercado de San Miguel, din care putem cumpăra produse madrilene specifice şi tradiţionale.

Ajungem apoi ȋn Piaţa Mayor, una dintre cele mai cunoscute pieţe ale Madridului, creată ȋn 1619, pe atunci aflându-se ȋn afara zidurilor oraşului, fiind folosită ca loc pentru desfăşurarea luptelor de tauri. Pe laturle pieţei au fost ridicate mai târziu casele breslelor,  cea mai cunoscuta fiind Casa de la Panaderia, sediul breslei brutarilor.  De aici suntem la 2 pasi de Puerta del Sol, punctul zero al capitalei, cea de la care ȋncepe calculul distanţelor, ȋn pavaj fiind montată placa cu „kilometrul 0”, ce marchează punctul de plecare a reţelei de drumuri din Spania. Puerta del Sol este locul ȋn care ȋn care se găseşte o statuie ecvestră a Regelui Carlos al III-lea, dar şi simbolul oraşului Madrid: o statuie a unui urs ce mănâncă fructe dintr-un copac – „El Oso y El Madroño” (madroño este un arbust fructifer, ale cărui fructe seamănă la gust cu căpşunile).

Timp liber pentru masă şi cumpărături ȋn zona comercială.  Seara, opţional, participare la spectacol de flamenco. Cazare la Hotel Easy Centro Madrid.

 Ziua 3. 16 octombrie. Miercuri. MADRID – CENTRU AL ARTELOR

Mic dejun.  Ȋncepem ziua explorând  ȋntr-un tur scurt gara Atocha, un alt simbol al oraşului, cu o istorie aparte. Clădirea impresionantă din cărămidă, oţel şi sticlă a gării pare ȋn interior o imensă grădină tropicală, căci găzduieşte cca 260 de specii de plante şi arbuşti tropicali.

 Urmează Paseo del Arte, o zona deosebit de frumoasă ȋn care se află unele dintre cele mai valoroase muzee de artă ale lumii: Prado, Thyssen-Bornemisza și Reina Sofía.  Vizită interioară  (cca 3 ore) ȋn Muzeul Prado, cea mai importantă colecţie de artă din Spania, una dintre principalele pinacoteci ale lumii şi un autentic Patrimoniu al Umanităţii.   

Timp liber pentru prânz, la unul din restaurantele din zonă. Apoi  facem o plimbare lejeră prin Parcul Buen Retiro, cel mai frumos al Madridului, declarat patrimoniu mondial UNESCO, admirând: Palatul de Cristal, lacul şi aleile frumos străjuite de arbori şi arbuşti tunşi geometric, aranjamente florale şi statui.  Ajungem la Poarta Alcala, un arc de triumf neo-classic din 1778, situat ȋn Piaţa Independenţei. Circulo de las Bellas Artes, un centru privat cu colecţii de arta este considerat şi unul dintre cele mai surprinzătoare puncte de observaţie din oraş.  Urcăm la nivelul 7, unde se află restaurantul  ce ne oferă o panoramă extraordinară asupra Madridului!

Timp liber pentru plimbări individuale, iar la ora 19:30  putem participa la concert simfonic susţinut de Orchestra şi Corul Naţional al Spaniei la Teatrul Zarzuela. (bilete ȋn limita disponibilităţii – intră ȋn vânzare din data de  05.09.2024!).  Cazare la Hotel Easy Centro Madrid.

Ziua 4.  17 octombrie. Joi. MADRID – CLUJ – NAPOCA.

  După micul dejun, facem check-out la hotel. Timp liber SAU Tur panoramic cu bus-ul turistic, cu vizită opţională pe Stadionul echipeI Real Madrid - Santiago Bernabeu. Ȋn jurul orei 12, plecăm către aeroport pentru zborul de retur  la Cluj-Napoca,  de la ora 14:30 cu sosire la ora 18.30.

  

Data plecării

Loc în cameră

dublă

Supliment single

14.10.2024

 

490 EURO

 

230 EURO

* Tariful este calculat pentru un grup de minim 20 persoane.

** La înscriere se achită un avans de minim 30%, diferența cu cel puţin 21 de zile înainte de plecare.

*** Ordinea ocupării locurilor în autocar este ordinea achitării avansului.

**** La cerere şi contra cost, se asigură transfer cu microbus sau autocar, pe ruta Satu Mare – Baia Mare – Cluj-Napoca şi retur.

 

TARIFUL INCLUDE:

●      Bilet de avion Cluj-Napoca – Madrid – Cluj-Napoca;

●      Bagaj mic de mână;

●      3 nopți cazare cu mic dejun hotel 2* în Madrid;

●      Însoţitor de grup;

●      Vizite ghidate;

●      Transfer aeroport - Madrid centru cu transport public (metro sau autobus).

 

 

TARIFUL NU INCLUDE:

●    Intrările la obiectivele turistice: Palatul Regal - cca 15 Euro/ pers., Catedrala Almudena - 1 Euro/ pers.,  Muzeul Prado - cca 20 Euro/pers.,  Bus-ul turistic + Stadionul Santiago Bernabeu şi Museul Real Madrid – cca 55 Euro/pers.

●     Biletul la spectacol Flamenco - cca.  50 Euro/ pers. şi Biletul la concert simfonic -  cca 15 Euro/ pers.

●     Bagajul de cală la avion

●     Transportul public local în Madrid.

●     Asigurare medicală şi asigurarea storno.

●     Taxa turistică locală  - 3 Euro/ noapte/ pers.

●     Staţiile turistice audio şi căşti  - 10 Euro/pers./sejur

 

 

 

  

INFORMAȚII PRECONTRACTUALE GENERALE - CIRCUITE EXPERRT TRAVEL  

 

 INFORMAȚII DESPRE  ZBOR:

ü  Politica de prealocare a locurilor în avion depinde de fiecare companie aeriană; la cerere, se pot furniza informații suplimentare cu privire la acest aspect și tarifele pentu locuri preferențiale

ü  Orarul de zbor poate suferi modificări care vor fi aduse la cunoștința turistului la primirea notificării de la compania aeriană. Dacă modificarea nu este semnificativă – modificări sub 30 minute- orarul nou de zbor va fi transmis în informarea de plecare

ü  Agenția își rezervă dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană

ü  Agenția nu este răspunzătoare pentru eventualele perturbări ale orarului de zbor.

ü  În situația în care turistul achiziționează bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internaționale, agenția nu are obligația de a suporta eventualele diferențe de preț ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa internă.

ü  Dacă circuitul se anulează din cauza neîntrunirii grupului minim, agenția nu este obligată să suporte costul biletelor de avion achiziționate.

INFORMAȚII DESPRE TRANSPORTUL TERESTRU:

ü  Transportul terestru se va executa cu autocare subînchiriate de capacitate 29 până la 55 locuri în funcție de mărimea grupului

ü  Autocarele sunt dotate cu aer condiționat, stație audio video, scaune reglabile. Autocarele vor fi clasificate minim 2*.

ü  Așezarea în autocar se va face în ordinea înscrierilor, locurile nu se nominalizează.

ü  Conform legislației în vigoare, în cazul vehiculelor rămase imobilizate pe traseu, în cazul defecțiunilor care nu se pot remedia, trasportatorul este obligat să asigure preluarea persoanelor în termen de maximum 3 ore în judeţ, 5 ore în țară şi în termen de maximum 16 ore în cazul transporturilor în trafic internaţional;

ü  Orarul de îmbarcare/ debarcare este specificat în programul excursiei. Orele sunt aproximative, pot suferi modificări  care vor fi transmise turiștilor în informarea de plecare.

ü  Programul excursiei poate fi modificat de către conducătorul grupului în situații excepționale (accidente, trafic îngreunat, blocat, urgențe medicale ale unora dintre pasageri, defecțiuni tehnice)

 

ACTE NECESARE CĂLĂTORIEI ȘI INFORMAȚII LEGATE DE  CĂLĂTORIE:

ü  Documentele necesare  pentru trecerea frontierelor pe traseu: pașaport turistic/carte de identitate valabilă minim 6 luni de la data ieșirii din țară.

ü  În cazul în care turistul deține act de identitate tip buletin (cu file) agenția  vânzătoare este obligată să informeze turistul că la punctele de trecere a frontierelor NU SE ACCEPTĂ acest tip de document ce atestă identitatea turistului! Se acceptă doar modelul nou de carte de identitate.

ü  Regulament documente de călătorie minori:

-        pașaport turistic/carte de identitate valabilă minim 6 luni de la data ieșirii din țară

-        minorii care sunt însoțiți de un singur părinte vor  trebui să prezinte poliției de frontieră acordul parental al părintelui ce nu însoțește minorul - se obține de la notariat

-        minorii ce călătoresc neînsoțiți de nici unul dintre părinti va trebui să prezinte acordul părinților, iar persoana ce îl însoțește trebuie să dețină cazier judiciar valabil. Pentru mai multe informații vă rugăm să accesați  www.politiadefrontiera.ro!

-        persoanele care călătoresc cu copii sub 18 ani trebuie să dețină pe lângă pașaportul acestora și o copie a certificatului de naștere al copiilor (este posibil ca autoritățile de la frontieră să o solicite)

ü  Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu.

ü  Turistul are obligația de a respecta legile țărilor tranzitate/vizitate, indiferent dacă acestea diferă față de legile din România. Nerespectarea acestora atrage după sine, răspunderea turistului respectiv în fața autorităților locale, agenția neasumându-și răspunderea față de turistul respectiv (nu se rambursează sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).

ü  Agenția nu este răspunzătoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; în cazul în care aceste situații nedorite apar, turistul are obligația de a depune personal plângere la compania sau organele competente.

ü  Turiștii vor fi informați dacă pe traseul circuitului se necesită obținerea de vize sau sunt necesare vaccinări speciale pentru destinațiile din program.

CONDIȚII FINANCIARE DE ÎNSCRIERE:

ü  30% se achită la înscriere în cazul circuitelor cu transport autocar

ü  40% se achită la înscriere în cazul circuitelor cu transport avion

ü  Diferența se achită cu 30 zile înainte de plecare

PENALITĂȚI ÎN CAZ DE RETRAGERE:

ü  10% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice înainte de începerea executării pachetului (data plecării);

ü  50% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul de 60-31 zile înainte de începerea executării pachetului (data plecării);

ü  100% din prețul pachetului de servicii dacă renunțarea se face cu mai puțin de 31 de zile înainte de începerea executării pachetului (data plecării) sau nu se prezintă la program.

ü  100% dacă anularea se face din următoarele cauze: în cazul în care călătorul nu este lăsat să treacă una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa sau din motive care nu pot fi imputate Agenției;

ü  100%  în cazul în care călătorul nu respectă condițiile generale ale Agenției, prezintă acte incomplete sau false, nu are pașaport sau nu achită integral excursia în termenele stipulate;

ü  Vă reamintim că încheierea unei Asigurări STORNO de călătorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate. Vă recomandăm să uzați de acest mijloc de protecție financiară care acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei.

CONSTITUIREA GRUPULUI:

ü  Tarifele au fost calculate la grup de minim 35 turiști.  Suplimentul pentru grup 25-34 persoane, 30 euro, se va achita doar în caz de nevoie, la finalizarea grupului, în săptămâna plecării.

ü  Pentru un număr mai mic de 35 participanți, prețul se recalculează sau circuitul se reprogramează.

ü  De asemenea, în cazul unui grup mai mic, agenția își rezervă dreptul de a schimba compania aeriană sau hotelurile, cu păstrarea standardelor și cu informarea prealabilă a turiștilor înscriși.

ASISTENȚA TURISTICĂ, VIZITE, EXCURSII OPȚIONALE:

ü  Turoperatorul, în pachetul de servicii de circuite culturale prestează servicii de ghid turism din partea agenției, dar legislația internațională nu permite întotdeauna ghidajul în muzee și la obiective turistice de către ghidul român

ü  Ghidul român va face prezentarea în autocar și va asigura traducerea explicațiilor date de ghidul local în situația în care grupul de turiști hotărăște angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesară în funcție de țările vizitate.

ü  Conform reglementărilor internaționale, serviciile de ghidaj în interiorul muzeelor pot fi asigurate doar de către ghizii locali

ü  Conducătorul de grup poate modifica programul acțiunii în anumite condiții obiective.

ü  Unele excursiile opționale se efectuează la fața locului cu agenții locale. Sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele și pentru agenția Tour Operatoare. Prețurile excursiilor opționale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor ce pot fi achiziționate de la recepția hotelurilor, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziție un mijloc de transport care îi va duce și îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei și după caz ghid local.

ü  Prețul excursiilor este calculat pentru un grup minim de 20 persoane. La un număr mai mic de participanți prețul crește proporțional; dacă numărul persoanelor înscrise la excursiile opționale este suficient de mare, însoțitorul de grup se va alătura turiștilor care au achiziționat respectivele excursii, astfel încat cei care rămân la hotel vor avea program liber fără însoțitor.

ü  În situația în care excursia opțională se va desfășura fără prezența însoțitorului de grup (din cauza numărului mic de participanți), limba de comunicare va fi engleza.

ü  Acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusă.

ü  În situația în care turistul are cerințe speciale, cum ar fi dar fără a se limita la: camere alăturate sau cu o anumită localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare către prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decât în măsura posibilităților de la fața locului.

EVENTUALE  EVOLUȚII ALE  PREȚULUI:

ü  Prețurile agreate la încheierea contractului pot să crească sau să scadă în funcție de anumiți factori obiectivi. 

ü  Creșterile de preț sunt influențate de creșteri ale cursului de schimb, creșteri ale prețului petrolului, creșterea taxelor de survol, etc. În cazul unei creșteri de preț mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fără a plăti penalizări de retragere.

ü  Scăderile de preț pot fi datorate unor promoții făcute de hoteluri sau de către agenția organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumită perioadă de timp și pentru un anumit număr de locuri. Promoția poate fi întreruptă înainte de terminarea perioadei de valabilitate fără obligația din partea organizatorului de a anunța epuizarea locurilor puse în vânzare. În același timp agenția organizatoare nu are obligația de a reduce prețul conform promoției, pentru clienții care au achiziționat anterior același pachet, dar la un preț mai mare.

ü  În cazul în care cererea este mai mare decât locurile prestabilite pentru grup, iar biletele de avion au suferit creșteri se va comunica turistului suplimentul de tarif și numai după acordul scris se va încheia contractul de prestări servicii turistice.

INFORMAȚII REFERITOARE LA CAZARE:

ü  Categoria unităților de cazare este cea specificată în program

ü  Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuită de oficialitățile locale. Ca atare, facilitățile comune și cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.

ü  Dacă hotelul este schimbat din motive care nu țin de agenție, va fi înlocuit cu un altul de aceeași categorie.

ü  Persoanele care călătoresc singure pot opta pentru camera single sau pentru partaj, caz în care agenția va propune, în funcție de înscrierile existente sau ulterioare, un partaj. În situația în care nu există partaj până la expirarea termenului limită de înscriere, agenția nu se obligă să suporte diferența de cameră single, în consecință turistul poate să se retragă fără penalizări sau să opteze pentru camera single.

ü  Tariful pentru copil este valabil în cazul în care acesta stă în cameră cu doi adulți. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie să nu fi împlinit vârsta de 12 ani. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie să nu fi depășit la data începerii călătoriei vârsta menționată în program.

ü  Distribuția camerelor la hoteluri se face de către recepțiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepție, asistat de însoțitorul de grup.

ü  Turistul are obligația de a respecta regulile hoteliere internaționale sau regulile hoteliere specifice din țările vizitate (să nu deranjeze alți clienți din hotel, să păstreze liniștea, să nu consume alimente în cameră, să nu distrugă/deterioreze/păteze obiecte din camere, etc). Necunoașterea acestora, nu exonerează turistul de la răspundere.

ü  Turistul este direct răspunzător pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului/mijlocului de transport, agenția neasumându-și răspunderea față de turistul respectiv, care va urma să despăgubească instituția respectivă pentru daunele cauzate.

ü  Hotelul își rezervă dreptul de a solicita fiecărui turist o sumă cash sau o copie a cărții de credit personale, ca garanție pentru cheltuielile suplimentare ce urmează a fi făcute pe parcursul șederii.

ü  Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel solicitați recepționerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.

ASIGURĂRI:

ü  Agenția organizatoare deține polița de asigurare care acoperă daune de până la 50.000 eur în cazul insolvenței societății.

ü  Polita Asigurare Insolventa SERIA I, NR. 53063 / 23.01.2020 – Valoare acoperita: 50.000 USD, OMNIASIG, str. Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, Bucuresti, tel. 021/4057420

ü  Pachetele din prezenta ofertă nu includ asigurările medicale de călătorie sau asigurare storno. Nu sunt obligatorii dar recomandăm încheierea lor în agențiile de turism sau la orice companie de asigurări.

INFORMAȚIA PENTRU PLECARE/ SEJUR:

Informațiile detaliate despre circuit vor fi transmise turiștilor pe un suport durabil: site www.experttravel.ro,  email, imprimat , SMS, înainte de plecare cu minim 3 zile  și vor cuprinde următoarele puncte:

- Detalii însoțitor grup/ ghid – nume, persoana de contact, telefon

- Detalii mijloc de transport, număr de înmatriculare,  număr telefon autocar îmbarcări.

- Orar de zbor actualizat (dacă este cazul)

- Orar de  transport actualizat (dacă este cazul)

- Hotelurile confirmate

- Transferurile pentru aeroport

- Excursii opționale/ informare tarife

 

OBSERVAȚII:

ü  Prezentul document constituie anexa la contractul de prestări servicii.

ü  La înscriere turistul are obligația să semneze de luare la cunoștință a informațiilor precontractuale :

 

Nume și prenume turist (turiști sau lider de grup)                                                                Semnătura

           

           

 

Nu rata aceasta oferta!


Solicita oferta