04.03-08.03.2025
CITY BREAK PARIS
Perioada: 04- 08.03.2023
ZIUA 1. (04.03.2025) CLUJ NAPOCA – PARIS
Ne întâlnim pe aeroportul din Cluj Napoca la ora 08:00 cu însoțitorul de grup pentru zborul spre Paris – Beauvais cu decolare la ora 10:10, cu sosisre la ora 11:45 (ora locală). La aeroportul din Beauvais ne îmbarcăm pe transferul spre hotel (aprox. 25 euro/pers./sens)
Ajunși în centrul capitalei pornim în explorarea Parisului de la Arcul de Triumf, construit din ordinul lui Napoleon, care adăpostește și Mormântul Ostașului Necunoscut, marcat de flacăra veșnic aprinsa! Urmează o plimbare pe celebrul Champs Elysees, cu ale sale cafenele și magazine istorice, care au văzut și găzduit atâtea și atâtea personalități marcante de-a lungul istoriei! Trecem pe lângă Petit Palais și Grand Palais, traversăm cel mai frumos pod de peste Sena: Podul Alexandru al III –lea și ajungem pe esplanada Muzeului Armelor. Intrăm în Curtea de Onoare spre a vizita Biserica „Sf. Luis”, Muzeul Armelor, Muzeul dedicat lui Charles de Gaulle și celor doua Războaie Mondiale. Nu putem pleca fără o vizită la Domul Invalizilor în care se odihnește Napoleon, împreună cu alți mari generali și personalități marcante din istoria Franței.
Cazare la hotel 2/3* în zona Paris.
ZIUA 2. (05.03.2025) PARIS
Mic dejun. Ziua de astăzi o dedicăm celui mai vizitat muzeu de artă din lume: Luvru. Clădirea muzeului a servit drept reședință regală pentru aproximativ 800 de ani, iar din 1793 servește drept muzeu de artă și istorie. Muzeul are caracter universal, Luvrul posedând opere de artă din epoci diferite ale civilizației, din Antichitate până la 1848, și acoperă o arie geo-culturala întinsă, de la Europa occidentala, Grecia, Egipt pana la Orientul Apropiat. Operele prezente la Luvru au o mare varietate, de la picturi, sculpturi, desene până la ceramică, obiecte arheologice sau alte obiecte de artă. Printre piesele celebre prezente la Luvru se numără: Codul lui Hammurabi, Venus din Milo, Gioconda de Leonardo da Vinci și Libertatea conducând poporul de Eugene Delacroix. Timp liber pentru pranz. Ne reintoarcem la hotel.
La ora 20:00, optional participare la concertul Orchestrei nationale franceze condusa de dl. Cristian Macelaru care va avea loc la Théâtre des Champs-Elysées. Din program de la Bolero la Shéhérazada si Ravel. Bilete de la 30 euro- se achizitioneaza individual i limita disponibilitatilor. Cazare la hotel 3*, zona Paris.
ZIUA 3. (06.03.2025) PARIS
Mic dejun. Vizita interioara la Opera Garnier, renumitul teatru de opera parizian. Apoi intram la Galeriile Lafayette, primul complex comercial al Parisului si una dintre cele mai emblematice cladiri ale capitalei. Coboram in tur pietonal spre Place de l’Hotel de Ville, cartierul Marais si Ile de la Cite, admirand simbolul Parisului – Catedrala Nortre Dame. Pauza de pranz. Dupa-amiaza, admiram Universitatea Sorbona, trecem rin minunatele Gradini Luxembourg, pe langa Senatul Frantei si Pantheonul marilor regi ai Frantei, pentru a urca in Turnul Montparnasse (https://www.tourmontparnasse56.com/), de unde se deschide cea mai completa si surprinzatoare panorama asupra orasului. Cazare la hotel 2/3* în zona Paris.
ZIUA 4. (07.03.2025) PARIS
Dupa micul dejun plecam spre Versailles. Impresionantul castel al lui Ludovic al XIV-lea este situat la 17 km de Paris. Vom vizita principalele atracţii: apartamentele regale, capela, sala oglinzilor şi expoziţia de picturi din epoca lui Napoleon. Veți avea ocazia să vedeți magnificile apartamente de stat, emblematica Sală a Oglinzilor și faimosul Dormitor al Regelui. Aflați totul despre principalele figuri ale monarhiei franceze, de la Marie Antoinette la regele Ludovic al XIV-lea. Ghidul dvs. turistic vă va povesti despre multe evenimente istorice fascinante care au avut loc în interiorul încăperilor palatului. După ce ați terminat turul palatului, facem o plimbare prin frumoasele grădini franceze de la Versailles, intrăm în uriaşul parc unde vom admira Fântâna lui Apollo şi Fântâna Latona. Ne reintoarcem in Paris. Daca timpul ne permite vom intra in Montmartre, cartierul artiştilor stradali. Vom vedea Parisul de pe terasa din faţa Bisericii Sacré Coeur, vom vizita interior această superbă biserică, după care vom admira pânzele pictorilor din Place du Tertre şi vom trăi atmosfera pariziană boemă, savurând un prânz lejer, o cafea, un macaron sau un croissant.Cazare la hotel 2/3* în zona Paris.
ZIUA 5. (08.03.2025) PARIS
Mic dejun. Dupa check- out ne îmbarcăm pe transferul spre aeroportul Beauvais, pentru zborul de la ora 16:00 cu destinatia Cluj Napoca, unde vom ajunge la ora 19:40.
Data plecării
Loc în cameră dublă
Supliment single
04.03.2025
520 EURO
260 EURO
* Tariful este calculat la un grup de minim 21 persoane.
** La înscriere se achită un avans de minim 30% , diferență cu minim 30 de zile înainte de plecare.
TARIFUL INCLUDE:
● 4 nopți cazare cu mic dejun (franțuzesc) la hotel 3* în zona Paris
● bilet de avion Cluj Napoca – Paris si retur. Fiecare turist are dreptul la un bagaj de mana mic gratuit- poseta sau rucsac (40 cm x 20 cm x 25 cm)! Bagajul de cala se achizitioneaza suplimentar in funcție de nevoi: 10 kg sau 20 kg
● asistenată turistică pe traseu din partea unui însoțitor de grup din România
● vizite ghidate
TARIFUL NU INCLUDE:
● asigurare medicală de sănătate (obligatorie, dar se pot încheia la orice companie de asigurări)
● biletele de intrare pentru vizitarea obiectivelor turistice (muzee, așezăminte de cult etc.) și nici eventualii ghizi pentru acestea – prețuri orientative: Luvru - 25 €, Turnul Montparnasse 15 €, Versailles 25 euro/ pers.
● Bilet concert de la 30 euro/ persoana ( exista categoriile 30. 45, 65, 85 euro/ persoana)
https://www.theatrechampselysees.fr/saison-2024-2025/orchestres-invites/orchestre-national-de-france-macelaru
● transferul Aeroport / Paris/ Aeroport- de la 25 euro/ sens in functie de marimea grupului
● transportul local in Paris ( metro, tren sau autobus)
● taxele de sejur, acestea se achită direct la recepțiile hotelurilor, între3- 5 €/persoană/noapte, în funcție de categoria hotelurilor și de țară
● alte mese decat cele înscrise în program
● transferul la aeroportul din Cluj Napoca
● Audio guide
INFORMAȚII PRECONTRACTUALE GENERALE - CIRCUITE EXPERT TRAVEL
INFORMAȚII DESPRE ZBOR:
ü Politica de prealocare a locurilor în avion depinde de fiecare companie aeriană; la cerere, se pot furniza informații suplimentare cu privire la acest aspect și tarifele pentu locuri preferențiale
ü Orarul de zbor poate suferi modificări care vor fi aduse la cunoștința turistului la primirea notificării de la compania aeriană. Dacă modificarea nu este semnificativă – modificări sub 30 minute- orarul nou de zbor va fi transmis în informarea de plecare
ü Agenția își rezervă dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană
ü Agenția nu este răspunzătoare pentru eventualele perturbări ale orarului de zbor.
ü În situația în care turistul achiziționează bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internaționale, agenția nu are obligația de a suporta eventualele diferențe de preț ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa internă.
ü Dacă circuitul se anulează din cauza neîntrunirii grupului minim, agenția nu este obligată să suporte costul biletelor de avion achiziționate.
INFORMAȚII DESPRE TRANSPORTUL TERESTRU:
ü Transportul terestru se va executa cu autocare subînchiriate de capacitate 29 până la 55 locuri în funcție de mărimea grupului
ü Autocarele sunt dotate cu aer condiționat, stație audio video, scaune reglabile. Autocarele vor fi clasificate minim 2*.
ü Așezarea în autocar se va face în ordinea înscrierilor, locurile nu se nominalizează.
ü Conform legislației în vigoare, în cazul vehiculelor rămase imobilizate pe traseu, în cazul defecțiunilor care nu se pot remedia, trasportatorul este obligat să asigure preluarea persoanelor în termen de maximum 3 ore în judeţ, 5 ore în țară şi în termen de maximum 16 ore în cazul transporturilor în trafic internaţional;
ü Orarul de îmbarcare/ debarcare este specificat în programul excursiei. Orele sunt aproximative, pot suferi modificări care vor fi transmise turiștilor în informarea de plecare.
ü Programul excursiei poate fi modificat de către conducătorul grupului în situații excepționale (accidente, trafic îngreunat, blocat, urgențe medicale ale unora dintre pasageri, defecțiuni tehnice)
ACTE NECESARE CĂLĂTORIEI ȘI INFORMAȚII LEGATE DE CĂLĂTORIE:
ü Documentele necesare pentru trecerea frontierelor pe traseu: pașaport turistic/carte de identitate valabilă minim 6 luni de la data ieșirii din țară.
ü În cazul în care turistul deține act de identitate tip buletin (cu file) agenția vânzătoare este obligată să informeze turistul că la punctele de trecere a frontierelor NU SE ACCEPTĂ acest tip de document ce atestă identitatea turistului! Se acceptă doar modelul nou de carte de identitate.
ü Regulament documente de călătorie minori:
- pașaport turistic/carte de identitate valabilă minim 6 luni de la data ieșirii din țară
- minorii care sunt însoțiți de un singur părinte vor trebui să prezinte poliției de frontieră acordul parental al părintelui ce nu însoțește minorul - se obține de la notariat
- minorii ce călătoresc neînsoțiți de nici unul dintre părinti va trebui să prezinte acordul părinților, iar persoana ce îl însoțește trebuie să dețină cazier judiciar valabil. Pentru mai multe informații vă rugăm să accesați www.politiadefrontiera.ro!
- persoanele care călătoresc cu copii sub 18 ani trebuie să dețină pe lângă pașaportul acestora și o copie a certificatului de naștere al copiilor (este posibil ca autoritățile de la frontieră să o solicite)
ü Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu.
ü Turistul are obligația de a respecta legile țărilor tranzitate/vizitate, indiferent dacă acestea diferă față de legile din România. Nerespectarea acestora atrage după sine, răspunderea turistului respectiv în fața autorităților locale, agenția neasumându-și răspunderea față de turistul respectiv (nu se rambursează sume aferente serviciilor neprestate din acest motiv).
ü Agenția nu este răspunzătoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; în cazul în care aceste situații nedorite apar, turistul are obligația de a depune personal plângere la compania sau organele competente.
ü Turiștii vor fi informați dacă pe traseul circuitului se necesită obținerea de vize sau sunt necesare vaccinări speciale pentru destinațiile din program.
CONDIȚII FINANCIARE DE ÎNSCRIERE:
ü 30% se achită la înscriere în cazul circuitelor cu transport autocar
ü 40% se achită la înscriere în cazul circuitelor cu transport avion
ü Diferența se achită cu 30 zile înainte de plecare
PENALITĂȚI ÎN CAZ DE RETRAGERE:
ü 10% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face cu mai mult de 60 de zile calendaristice înainte de începerea executării pachetului (data plecării);
ü 50% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face în intervalul de 60-31 zile înainte de începerea executării pachetului (data plecării);
ü 100% din prețul pachetului de servicii dacă renunțarea se face cu mai puțin de 31 de zile înainte de începerea executării pachetului (data plecării) sau nu se prezintă la program.
ü 100% dacă anularea se face din următoarele cauze: în cazul în care călătorul nu este lăsat să treacă una din frontierele de pe traseul excursiei, din motive care sunt legate exclusiv de persoana sa sau din motive care nu pot fi imputate Agenției;
ü 100% în cazul în care călătorul nu respectă condițiile generale ale Agenției, prezintă acte incomplete sau false, nu are pașaport sau nu achită integral excursia în termenele stipulate;
ü Vă reamintim că încheierea unei Asigurări STORNO de călătorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate. Vă recomandăm să uzați de acest mijloc de protecție financiară care acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei.
CONSTITUIREA GRUPULUI:
ü Tarifele au fost calculate la grup de minim 35 turiști. Suplimentul pentru grup 25-34 persoane, 30 euro, se va achita doar în caz de nevoie, la finalizarea grupului, în săptămâna plecării.
ü Pentru un număr mai mic de 35 participanți, prețul se recalculează sau circuitul se reprogramează.
ü De asemenea, în cazul unui grup mai mic, agenția își rezervă dreptul de a schimba compania aeriană sau hotelurile, cu păstrarea standardelor și cu informarea prealabilă a turiștilor înscriși.
ASISTENȚA TURISTICĂ, VIZITE, EXCURSII OPȚIONALE:
ü Turoperatorul, în pachetul de servicii de circuite culturale prestează servicii de ghid turism din partea agenției, dar legislația internațională nu permite întotdeauna ghidajul în muzee și la obiective turistice de către ghidul român
ü Ghidul român va face prezentarea în autocar și va asigura traducerea explicațiilor date de ghidul local în situația în care grupul de turiști hotărăște angajarea acestuia. Angajarea unui ghid local poate fi absolut necesară în funcție de țările vizitate.
ü Conform reglementărilor internaționale, serviciile de ghidaj în interiorul muzeelor pot fi asigurate doar de către ghizii locali
ü Conducătorul de grup poate modifica programul acțiunii în anumite condiții obiective.
ü Unele excursiile opționale se efectuează la fața locului cu agenții locale. Sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele și pentru agenția Tour Operatoare. Prețurile excursiilor opționale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor ce pot fi achiziționate de la recepția hotelurilor, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziție un mijloc de transport care îi va duce și îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei și după caz ghid local.
ü Prețul excursiilor este calculat pentru un grup minim de 20 persoane. La un număr mai mic de participanți prețul crește proporțional; dacă numărul persoanelor înscrise la excursiile opționale este suficient de mare, însoțitorul de grup se va alătura turiștilor care au achiziționat respectivele excursii, astfel încat cei care rămân la hotel vor avea program liber fără însoțitor.
ü În situația în care excursia opțională se va desfășura fără prezența însoțitorului de grup (din cauza numărului mic de participanți), limba de comunicare va fi engleza.
ü Acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusă.
ü În situația în care turistul are cerințe speciale, cum ar fi dar fără a se limita la: camere alăturate sau cu o anumită localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare către prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decât în măsura posibilităților de la fața locului.
EVENTUALE EVOLUȚII ALE PREȚULUI:
ü Prețurile agreate la încheierea contractului pot să crească sau să scadă în funcție de anumiți factori obiectivi.
ü Creșterile de preț sunt influențate de creșteri ale cursului de schimb, creșteri ale prețului petrolului, creșterea taxelor de survol, etc. În cazul unei creșteri de preț mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fără a plăti penalizări de retragere.
ü Scăderile de preț pot fi datorate unor promoții făcute de hoteluri sau de către agenția organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumită perioadă de timp și pentru un anumit număr de locuri. Promoția poate fi întreruptă înainte de terminarea perioadei de valabilitate fără obligația din partea organizatorului de a anunța epuizarea locurilor puse în vânzare. În același timp agenția organizatoare nu are obligația de a reduce prețul conform promoției, pentru clienții care au achiziționat anterior același pachet, dar la un preț mai mare.
ü În cazul în care cererea este mai mare decât locurile prestabilite pentru grup, iar biletele de avion au suferit creșteri se va comunica turistului suplimentul de tarif și numai după acordul scris se va încheia contractul de prestări servicii turistice.
INFORMAȚII REFERITOARE LA CAZARE:
ü Categoria unităților de cazare este cea specificată în program
ü Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuită de oficialitățile locale. Ca atare, facilitățile comune și cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale.
ü Dacă hotelul este schimbat din motive care nu țin de agenție, va fi înlocuit cu un altul de aceeași categorie.
ü Persoanele care călătoresc singure pot opta pentru camera single sau pentru partaj, caz în care agenția va propune, în funcție de înscrierile existente sau ulterioare, un partaj. În situația în care nu există partaj până la expirarea termenului limită de înscriere, agenția nu se obligă să suporte diferența de cameră single, în consecință turistul poate să se retragă fără penalizări sau să opteze pentru camera single.
ü Tariful pentru copil este valabil în cazul în care acesta stă în cameră cu doi adulți. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie să nu fi împlinit vârsta de 12 ani. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie să nu fi depășit la data începerii călătoriei vârsta menționată în program.
ü Distribuția camerelor la hoteluri se face de către recepțiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepție, asistat de însoțitorul de grup.
ü Turistul are obligația de a respecta regulile hoteliere internaționale sau regulile hoteliere specifice din țările vizitate (să nu deranjeze alți clienți din hotel, să păstreze liniștea, să nu consume alimente în cameră, să nu distrugă/deterioreze/păteze obiecte din camere, etc). Necunoașterea acestora, nu exonerează turistul de la răspundere.
ü Turistul este direct răspunzător pentru deteriorarea camerelor hoteliere sau a autocarului/mijlocului de transport, agenția neasumându-și răspunderea față de turistul respectiv, care va urma să despăgubească instituția respectivă pentru daunele cauzate.
ü Hotelul își rezervă dreptul de a solicita fiecărui turist o sumă cash sau o copie a cărții de credit personale, ca garanție pentru cheltuielile suplimentare ce urmează a fi făcute pe parcursul șederii.
ü Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel solicitați recepționerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.
ASIGURĂRI:
ü Agenția organizatoare deține polița de asigurare care acoperă daune de până la 50.000 eur în cazul insolvenței societății.
ü Polita Asigurare Insolventa SERIA I, NR. 53063 / 23.01.2020 – Valoare acoperita: 50.000 USD, OMNIASIG, str. Aleea Alexandru, nr. 51, sector 1, Bucuresti, tel. 021/4057420
ü Pachetele din prezenta ofertă nu includ asigurările medicale de călătorie sau asigurare storno. Nu sunt obligatorii dar recomandăm încheierea lor în agențiile de turism sau la orice companie de asigurări.
INFORMAȚIA PENTRU PLECARE/ SEJUR:
Informațiile detaliate despre circuit vor fi transmise turiștilor pe un suport durabil: site www.experttravel.ro, email, imprimat , SMS, înainte de plecare cu minim 3 zile și vor cuprinde următoarele puncte:
- Detalii însoțitor grup/ ghid – nume, persoana de contact, telefon
- Detalii mijloc de transport, număr de înmatriculare, număr telefon autocar îmbarcări.
- Orar de zbor actualizat (dacă este cazul)
- Orar de transport actualizat (dacă este cazul)
- Hotelurile confirmate
- Transferurile pentru aeroport
- Excursii opționale/ informare tarife
OBSERVAȚII:
ü Prezentul document constituie anexa la contractul de prestări servicii.
ü La înscriere turistul are obligația să semneze de luare la cunoștință a informațiilor precontractuale :
Nume și prenume turist (turiști sau lider de grup) Semnătura
Maecenas faucibus felis eget lorem aliquam, at finibus lacus mattis.